Gràcia a aprova adquirir La Miranda de La Salut

abril 12, 2024

El districte de Gràcia disposarà d’un nou espai públic cultural, serà el de la seu de l’Associació La Miranda al barri de La Salut. D’aquesta manera l’administració garanteix la continuïtat del projecte cultural, de fet l’adquisició forma part de les actuacions per fomentar la cultura prevista al Pla estratègic del Park Güell 2023-2026, de manera que l’expropiació es finançarà amb el retorn de la gestió del Park.

L’espai |

Actualment, l’espai que ocupa La Miranda disposa d’una parcel·la de 455 metres quadrats, espai situat al situat a l’avinguda del Coll del Portell, 74, amb un sòl qualificat de sistema d’equipaments comunitaris.

La Miranda és una associació privada amb vocació de servei públic que té com a principals objectius fomentar la interrelació personal, potenciant la creativitat i convivència entre els veïns i veïnes del barri de la Salut. La baixada d’ingressos a causa de la pandèmia va posar en risc l’activitat de l’entitat. Ara amb l’adquisició, el districte de Gràcia podrà cedir la gestió a l’entitat perquè pugui mantenir les activitats que ha realitzat les darreres dues dècades.

David Ramon

David Ramon. Editor i director del TOT Gràcia Magazine.
Actualment també a Ona Mar Fm.

Número 21 Hivern 2025

Don't Miss

S’amplia el carril bici dels Jardinets de Gràcia

Aprofitant les obres que s’està efectuant al voltant dels Jardinets de Gràcia,

Nou espai de la Fundació Catalunya La Pedrera a Gràcia per a les persones amb inici d’Alzheimer

Aquest dijous 13 de febrer de 2025 s’ha fet l’acte d’inauguració dels