Paula del Estal guanya el primer premi del concurs de cartells de la Festa Major de Gràcia 2024

Aquest dijous 11 d’abril als Jardins Manuel Torrente va tenir lloc un any més la descoberta del cartell de la Festa Major 2024. Així doncs, es va celebrar l’entrega de premis del 31è concurs de cartell i imatge gràfica de la festa major.

L’obra de l’artista Paula del Estal Vázquez es va endur el primer premi i per tant el disseny escollit per anunciar una de les festes majors més importants del país i la que s’ha endut el premi econòmic valorat en 2.000 €. L’artista ha aconseguit quedar en la primera posició en un concurs amb 111 obres presentades.

El jurat, integrat per 3 membres del món del disseny i la il·lustració i 3 representants de 3 comissions de festes diferents han escollit aquest disseny que presenta la festa en la seva globalitat. Al cartell hi apareixen diferents escenes de persones passejant, ballant, gaudint i treballant en els guarnits de la festa. Enguany, al cartell també apareixen els perfils de la Gresca i el Torradet, els gegantons de la Festa Major de Gràcia que enguany celebren el seu XXVè aniversari. El disseny té una estètica i una paleta de colors atrevida i moderna però amb un estil retro i una tipografia psicodèlica característica dels anys seixanta.

Des d’avui i fins al pròxim 21 d’agost, a Can Musons, seu de l’entitat organitzadora, es podrà visitar la mostra de les 10 obres finalistes del concurs acompanyades dels projectes de desenvolupament de disseny gràfic en múltiples aplicacions que els i les artistes van presentar al concurs.

David Ramon

David Ramon. Editor i director del TOT Gràcia Magazine.
Actualment també a Ona Mar Fm.

Número 21 Hivern 2025

Don't Miss

S’amplia el carril bici dels Jardinets de Gràcia

Aprofitant les obres que s’està efectuant al voltant dels Jardinets de Gràcia,

Nou espai de la Fundació Catalunya La Pedrera a Gràcia per a les persones amb inici d’Alzheimer

Aquest dijous 13 de febrer de 2025 s’ha fet l’acte d’inauguració dels