Un any més per aquestes dates el Camp d’en Grassot i Gràcia nova celebren la seva festa major, dijous es va iniciar amb una mostra de tallers, i avui divendres serà el dia de gaudir música en viu i del correfoc, tot i gran part del actes centrals es faràn aquest dissabte 27 de juny.
Divendres 26 de juny
Aquest divendres podrem gaudir del Correfoc de Festa Major a partir de les 19.00 hores a plaça de La Sedeta, amb les colles de Diables, una 20.15 h Tabalada de les Colles de Diables sortint de la Plaça de la Sedeta – passatge Llavallol – Sant Antoni Maria Claret – Passeig de Sant Joan – Trav. de Gràcia – Torrent de les Flors- Ramón i Cajal i PlaçaJoànic on es farà la plantada de les besties.
A les 21.30 hores gudirem del Correfoc de Festa Major. Recorregut: plaça d’en Joanic, Escorial, Travessera de Gràcia, Roger de Flor, Indústria i cremada final a Sicília. I a la mateixa plaça de La Sedeta a les 22.00 hores música en viu amb Ypnosi i després amb Paula Frei.
Dissabte 27 de juny
Matinal de festa major a partir de les 10 h a Travessera de Gràcia entre Sicília i Sardenya: S’han preparat diverses activitats com la demostració de Tai Txi i Balls en línia, dansa creativa, un taller de ceràmica, circuit d’aventura, entre d’altres activitats al migdia hi haurà una arrosssada popular.
A partir de les 10 h a la plaça de La Sedeta i fins a les 2 hores hi haurà la Festa Jove Activitats variades i per tots els públics per gaudir del matí i fins a la nit del dissabte de Concerts a la nit: Ganduls, Los Gatos, Pawn Gang i D.
Cercavila de gegants, gegantins al passeig de Sant Joan: A partir de les 17 h passeig de Sant Joan davant del monument a Anselm Clavé inici cercavila. Recorregut: passeig de Sant Joan amb travessera de Gràcia, baixant fins al carrer de Provença i tornar. 18.30 h Berenar popular pels participants de les colles al passatge d’Alió, 12, davant el local de l’Associació.
A partir de les 16.30 fins a 21.00 h passeig de Sant Joan davant del monument a Anselm Clavé Ballada de Swing, i sopar Popular veïns del passatge d’Alió 20.30 a 2 h Sopar Popular i música al passatge d’ Alió entre St. Antoni Maria Claret i carrer de la Indústria.
Diumenge 28 de juny
Lliurament de premis dels concursos descultura i pintura del V Concurs d’escultura Mercat Abaceria Central i XXIV Concurs de pintura al passeig
de Sant Joan, a les 19.30 h passeig de Sant Joan davant monument a Anselm Clavé. La programació seguirà fins el proper 5 de juliol en que es farà el pregó de final de festa i la tradicional Diada Castellera, podeu consultar tota la programació en aquesta web.






