La companyia teatral Casal Corpus Grup de Teatre representarà aquest proper divendres 27 de mar´de 2026 l’obra “Desclassificats” de Pere Riera.
L’obra «Desclassificats» farà aquesta setmana la 20a funció! I quin millor dia per celebrar-ho que el Dia Mundial del Teatre, serà a , a la Sala Maremar (passeig de la Zona Franca, 56-64, Barcelona)a les 20.30 hores. L’entrada és de franc però cal fer la inscripció en aquesta web.
L’obra ens parla sobre la periodista més prestigiosa del país s’enfronta a l’entrevista més difícil de la seva carrera: un cara a cara amb el President del Govern, presumptament implicat en un delicte aberrant. L’astut Secretari de Premsa del President farà tot el possible perquè l’entrevistadora dubti fins i tot d’ella mateixa.






