Festa per celebrar l’obertura dels nous espais a Gràcia de la Fundació Catalunya La Pedrera

marzo 20, 2025
1 min read

Fa uns dies es va celebrar la imauguració dels nous espais que la Fundació Catalunya La Pedrera ha obert a Gràcia, concretament a Travessera de Gràcia 175 per a donar un millor servei a tots els usuaris diagnosticats amb inici d’Alzheimer.

Els nous centres al barri de Gràcia estan situats a Travessera de Gràcia, 175 i a Ramon y Cajal, 14, en unes instal·lacions àmplies pensades i equipades per fer encara més efectiu el programa i fer més còmoda l’experiència dels participants, tenint en compte les necessitats de cadascú. En total, s’hi podrà atendre a 250.

Ara per celebrar l’obertura d’aquests espais a Gràcia la fundació ha organitzat una festa de benvinguda per aquest dissabte 22 de març de 10.00h a 13.00h amb una
xocolatada a la Plaça de la Revolució. A les 10.00 hores hi haurà una activitat d’estimulació cognitiva a les 11.00 hores una activitat d’estimulació física
i a les 12.00 h. Ball dels gegants de La Pedrera i xocolatada per a tothom.

Número 25 Primavera 2026

Latest from Actualitat

Don't Miss

Casa Vicens proposa un estiu en família amb la Cromoteca Gaudí

Durant els mesos de juliol i agost, la Casa Vicens ens proposa

Els Castellers de la Vila de Gràcia aspiren a eixamplar la seva gamma alta de 8 per Camp d’en Grassot

Els Castellers de la Vila de Gràcia celebren aquest diumenge 5 de