Diumenge 29 podrem veure l’obra «In memoriam» dins dels Premis de Teatre Vila de Gràcia 2026

marzo 19, 2026
1 min read

Els Premis de Teatre Vila de Gràcia 2026, segueixen la seva programació oferint obres de teatre interessants de diferents formacions d’arreu de Catalunya en el teatre del Centre de Gràcia.El diumenge 29 de març de 2026 a les 18:00h, podrem veure la representació de l’obra “In memoriam” de Lluís Pasqual a càrrec del Grup Teatral de Capellades.

«In memoriam» és un emotiu retrat de la Batalla de l’Ebre, un dels episodis més sagnants de la Guerra Civil Espanyola. L’obra ens endinsa en la història col·lectiva d’uns joves de disset anys —la lleva del biberó— que intenten conservar la humanitat enmig de l’horror.
L’obra reviu la guerra a través de les experiències de sis personatges que posen veu a tota una generació silenciada. Les seves històries, basades en testimonis reals, no busquen només commoure, sinó preservar la memòria. Aquesta obra no parla només de la guerra, sinó de la supervivència. No només de la mort, sinó de la dignitat. No només del dolor, sinó del valor de no oblidar.
In memoriam és un homenatge colpidor, sincer i necessari a tota una generació que va haver de lluitar per defensar la democràcia i la llibertat. Una peça de memòria viva que ens interpel·la a tots. Podeu adquirir les vostres entrades en aquesta web.

Número 25 Primavera 2026

Latest from Cultura

Don't Miss

Casa Vicens proposa un estiu en família amb la Cromoteca Gaudí

Durant els mesos de juliol i agost, la Casa Vicens ens proposa

Els Castellers de la Vila de Gràcia aspiren a eixamplar la seva gamma alta de 8 per Camp d’en Grassot

Els Castellers de la Vila de Gràcia celebren aquest diumenge 5 de