Jazz Class Concert: Erwyn Seerutton Jazz Trio «Tribute to Nat King Cole & Johnny Hartman al Centre Gràcia

mayo 22, 2026
1 min read

El proper dijous 4 de juny a les 20 h, els amants del jazz tenen una cita ineludible amb la sofisticació i el sentiment. El polifacètic músic Erwyn Seerutton presenta el seu espectacle “Tribute to Nat King Cole & Johnny Hartman”, un viatge sonor que ret homenatge a dues de les veus més icòniques i vellutades de la història de la música afroamericana.

Un viatge a l’edat d’or del Jazz

El repertori de la nit ens transportarà a l’època daurada de les crooners, on la calidesa i el fraseig impecable eren els protagonistes. Nat King Cole, conegut per la seva suavitat i carisma, i Johnny Hartman, el mestre de les balades que va captivar fins i tot John Coltrane, seran recordats a través d’una selecció de clàssics interpretats amb un respecte reverencial però amb una frescor contemporània.

Un quartet de luxe; per a aquesta ocasió, Erwyn Seerutton no estarà sol. S’acompanya d’una formació d’alt nivell que garanteix un so orgànic i ple de matisos. Aquest concert no és només un exercici de nostàlgia, sinó una celebració de la música ben feta. La veu de Seerutton, capaç d’evocar la profunditat de Hartman i la dolçor de Cole, troba el maridatge perfecte en la seva pròpia guitarra i en un trio rítmic d’una solidesa impecable. El podreu gaudir el 4 de juny  a les 20.00 hores al Teatre del Centre Gràcia, podeu adquirir les vostres localitats en aquesta web.

Número 25 Primavera 2026

Latest from Cultura

Don't Miss

Casa Vicens proposa un estiu en família amb la Cromoteca Gaudí

Durant els mesos de juliol i agost, la Casa Vicens ens proposa

Els Castellers de la Vila de Gràcia aspiren a eixamplar la seva gamma alta de 8 per Camp d’en Grassot

Els Castellers de la Vila de Gràcia celebren aquest diumenge 5 de