
Fins al migdia s’estava pendent d’informar si els actes de la festa seguirien en marxa durant la tarda nit. Al final la Fundació a través de les xarxes socials ha comunicat
» No deixarem que la por aturi la Festa Major de Gràcia. No obstant, per seguretat i també per respecte a les víctimes, suspenem les activitats nocturnes. #FMGràcia #200FestaGràcia #NoTenimPor«.
En un primer missatge i finalment ha publicat «ÚLTIMA HORA: Des de la Fundació Festa Major de Gràcia i el Districte de Gràcia es comunica que queden suspesos tots els actes de festa major del dia d’avui«.
Els Castellers de la Vila de Gràcia també han comunicat que suspenen els concerts i les actuacions Castelleres previstes durant les festes,
«Us informem que a causa dels atemptats succeïts a Barcelona les actuacions castelleres de la Festa Major de Gràcia queden suspeses.
Es mantenen les activitats de petit format ( infantil, xerrades, tallers … ) que els Castellers de la Vila de Gràcia organitzem en el marc de la Festa Major. Els concerts també queden anul·lats«.
Qualsevol canvi que us podem informar des del TOT us el farem saber.