Hamaques és el cicle de concerts de música tradicional i popular d’Amèrica Llatina de Casa Amèrica Catalunya. A partir d’una visió àmplia el cicle difon tant les músiques més autóctones com les que responen a revisions modernes i personals del repertori tradicional del continent. Des de l’octubre de 2014 col·laboren amb el C.A.T. i ara, durant el mes de maig, hem programa 4 concerts, en col·laboració també amb la EIXIB (Exposició Iberoamericana de música), de grans formacions i artistes llatinoamericans.
Divendres 8 i dissabte 9 de maig de 2015 al C.A.T.
Arriba la quarta edició del Violinàrius, el cap de setmana dedicat a un seguit d’activitats amb el violí tradicional com a centre d’atenció principal a la Vila de Gràcia. Enguany tindrà lloc els propers 8 i 9 de maig de 2015 amb músics i grups del Piemont, Occitània i Catalunya. S’han programat un seguit de propostes lligades a l’aprenentatge, la divulgació i la trobada entre músics, balladors i interessats del violí. La presentació oficial a Catalunya del grup A TOTS CRINS, format pels músics occitans Basile Brémaud, Mana Serrano i Perrine Bourel, la catalana Anaís Falcó i el piemontès Gabriele Ferrero, serà el plat fort del cap de setmana. Aquest intercanvi permet conèixer una altra manera de fer i pensar al voltant del violí, el violoncel i el ball però molt coincident, a la vegada, amb la nostra.
Manel Camp Quartet i La Banda del Memorial Cuadra, Dijous 28 de maig a les 21h.
Quan arriba Corpus hi ha concert de La Banda del Memorial Ricard Cuadra al C.A.T.; baixen de Berga i ens presenten la suite de músiques de La Patum, en concert únic a tot Catalunya, abans dels actes del cap de setmana de Corpus. Enguany han convidat el polifacètic pianista i compositor manresà Manel Camp acompanyat per músics de primer nivell, tots ells solistes amb els seus respectius projectes, per adaptar i interpretar alguns dels temes de La Patum.
Com sempre podeu tenir tota la informació actualitzada del C.A.T. a la seva web.
Thank you for your entire labor on this web site. My mom take interest in participating in investigations and it is obvious why. My partner and i learn all regarding the lively tactic you produce simple things through your web site and in addition invigorate response from the others on the situation then our favorite princess is truly studying a whole lot. Take advantage of the rest of the year. You have been doing a superb job.
My husband and i felt absolutely delighted Edward could complete his homework from the ideas he discovered from your very own site. It’s not at all simplistic just to be giving away helpful hints that men and women could have been making money from. And we discover we have the blog owner to appreciate because of that. Most of the explanations you’ve made, the easy blog menu, the friendships you assist to engender – it’s everything excellent, and it’s assisting our son and our family do think that content is brilliant, and that’s extraordinarily fundamental. Many thanks for all the pieces!