Comunicat de la Fundació Festa Major de Gràcia “només es manté les activitats diürnes i de caràcter familiar”.

Fotografia: David Ramon.

La Fundació Festa Major de Gràcia ha emès un comunicat aquesta tarda a les 17.00 hores, sobre la programació d’actes de celebració de la festa major. Tot seguit us deixem el comunicat sencer.

“L’Ajuntament de Barcelona i la Fundació de la Festa Major de Gràcia han acordat avui anul·lar els actes institucionals vinculats a la festa i mantenir els actes de petit format, per motius i raons de seguretat l’atac terrorista a Barcelona

Així, se suspenen les activitats institucionals, i les organitzades pel Districte de Gràcia a plaça del Sol, plaça del Diamant, plaça de la Revolució, plaça de les dones del 36 i Biblioteca de la Vila de Gràcia i la zona de Joanic, a més del programa d’activitats inclusives. També es cancel·len les activitats d’assistència massiva com són la diada castellera, els correfocs, i activitats nocturnes com els concerts als carrers i places, i s’anul·la la fira d’atraccions ubicada als Jardins de Salvador Espriu (Jardinets de Gràcia)

Tot i així, es manté l’activitat diürna organitzada als carrers (dinars, sopars i activitats ciutadanes de petit format), i es manté la possibilitat de visita als carrers ornamentals.

Així mateix, continuaran obertes les fires d’artesans i comerciants ubicades a plaça de la Virreina, plaça de Revolució, i Pla del Salmeron.

El servei de metro es mantindrà avui en l’horari habitual fins a les 2 de la matinada.

Des de l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació de Festa Major de Gràcia volem sumar-nos al ferm rebuig contra els atacs terroristes perpetrats ahir a Barcelona i diferents punts de Catalunya, expressar el condol i el nostre suport a les víctimes dels atemptats i als seus familiars i amics i condemnar enèrgicament els fets”.